CHA CHA BLOGGEN!!

hej hej jag heter william boström!<33<3<3<<3<3<3
och jag tycker jag är så jäävla frään!
jag blir full på en halv cider :D HIHIHIH FAN VAD JAG E FULL NU ASSSSÅÅÅEHH!!
thihihihi ska nog ringa mina fjortispolare och ha fest!!! gruppsex på hög nivå!
ohlala assååå jag är så jäävla snygg och kåt! dra en hängtrala nurå!! skönt föfan!!
alla p12er(tjejer) som är villig att släppa loss ;) RING RING RING!
jag är en riktigt hård kille 8 pack föfan ;)
he e bah o kom!
bered er på ngt extra!!
OHLALALAL NU SKA JAG TA MEJ EN TILL CIDER SÅ JAG BLIR RIKTIGT JÄVLA FULL ASSÅ!!!!
KOM HIT OCH FESTAAA YEAAAAAH :d
FULLT ÖS, HELT JÄVLA FUCKING MEDVETSLÖS!!
jag är här för alla tjejer..
men den jag egentligen vill ha är NORA HEDMAN!
hon är den bästa i hela universum och så jävla cool!
fräänare finns fan inte så jävla snygg och ja hon ha allt!
tänk om jag kunde få hon fyfan vad allt skulle vara bra!!
men livet är en bitch eller vad säg vi?
men alla ska bara veta att hon är BÄST BÄST BÄST BÄST!♥
MIN STORA KÄRLEK!

aja ska dra och spy på dasse nu PUSSHEJ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0