YOBRO

cha cha bloggen, hur mår alla polers idag då?
JAG MÅR FAN PRIMA SOM VANLIGT! inte emo alla dagar förstår ni.
nu äre så att jag ska skriva lite om mej själv så ni vet sötnosar!<3
Jag är en god karl vid namn William Oliver Boström en karl i mina bästa år!
he e ba och njut av live så länge man lev! yoooo
jag gillar öööööööööööööööööl!! för de är shhheeeeeta kul att bli full! :D
men egentligen är cider mkemke goare men de säger jag inte till någon för alla stora pojkar dricker öl och vill ju försöka passa in!
men de är tyvärr så att jag är allmänt efterbliven så jag har lite svårt att passa in :(
I helgen är de ju som sagt valborg då äre ju fest och ös, medvetslös! YOOO
MÄÄÄÄN jag ska inte festa för på 1a maj ska jag ha fullt upp med att börja tänka med min lilla hjärna vad jag ska ge för perfekt present till min idol nora hedman som fyller år 17 maj!
hon är fan bäst. jag avgudar henne världens jävla fränaste person.
vill vara som hon! men ingen kommer någonsin upp på hennes nivå :(
åh vad jag vil vara som hon. men de förblir mina drömmar de...

AJA PUSSPUSS SKA SOVA NU OCH FUNDERA PÅ VAD JAG SKA GE FÖR PERFEKT PRESENT TILL DEN JAG ÄLSKAR MEST I HELA VÄRLDEN!!!! ♥ puss puss BIATCHEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0