UNDER KONSTRUKTION

vad tycker ni om nya designen?
jag tycker iallafall den vart skitfet. Sitter just nu på en liten bärbar för att det är nått fel på internet på min dator.



back to basic - Jag ska göra några nya filmer som inom en snar framtid kommer upp. och då drar vi väll igång på allvar. och nu till sommaren kommer det bli mycket. har stora planer! även fast det är länge kvar. kommer lägga upp några fulare filmer nu innan sommaren. sen ska vi väll försöka bli lite mer seriösare och jag ska försöka lära mig sony vegas 9.0.
ha det bra mina läsare, om jag nu har några!


hehe

Kommentarer
Postat av: Elvira♥

Jag e ju bäst som gjorde den och allt, tacka mig..

2011-01-30 @ 21:05:12
URL: http://elvirawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0