TRESUND NU, JAO!

sha sha bloggen, william här!

sitter just nu i de soliga vädret, steker och dricker bääääääärzzz med min förebild simon!!
ha alltid vilja vara som han, asså shiiet vilken goding! tur att jag ha en sån heting till kusin! GRRR ;)
han kan bööörna bil! brumbrum! 
nu ska man försöka ragga upp någon brud, tror nog jag skaka checka in amanda lite extra! mjjaaau!
ska nog ta mej min andra bärz börja känna mej lite dragen nu assåeh..
simon skulle försöka lära mig att köra bil idag, men tanken på att han satt breve mig och ja kände lukten av äkta manlighet gjorde mig helt skakig, så de slutade med en trasig framruta och punka på 2 däck,, asså shiiet ni vet inte hur dåligt samvete ja ha nu asåååe! hoppas simon någon gång förlåter mig assåeeeh! kan inte leva utan han i min närhet. de är nog jobbigt när jag är i åsele och han är i vilhelmina.. huvva tanken gör mej gråtfärdig.
nu ha jag drucki upp min andra bäärz, känner hur allting snusar och måste nog gå och spy på dase, CHIAAOOO!!
älskar er alla och tänker på er, helst simon!<3

ps, jag fick se simons snopp idag, fyyfan va lång assåå. jag fick fan stånd asssåååeeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0